Був час, коли вертикальні відео вважалися найжахливішим видовищем в Інтернеті. Але часи змінилися. Тепер вертикальне відео є мейнстрімом. Все більше брендів і впливових людей у соціальних мережах використовують вертикальні відео як частину своєї маркетингової стратегії, і в результаті вони спостерігають збільшення залученості та впізнаваності бренду.

Якщо ваш бізнес прагне охопити клієнтів за допомогою соціальних мереж, вертикальне відео — це формат, який ви просто не можете ігнорувати. Правильне вертикальне відео може допомогти вам виділитися в переповнених соціальних мережах, таких як TikTok, Instagram stories і Reels. Ось чому ми зібрали 11 вертикальних порад для покращення вашого маркетингу в соціальних мережах.

1. Використовуйте правильні розміри відео

Вертикальне відео означає все, що має співвідношення сторін більше 1:1. Загальні вертикальні розміри відео – 4:5, 2:3 і 9:16, вони краще підходять для соціальних мереж або для вертикального перегляду на мобільних пристроях і планшетах. Одна явна перевага 9:16 полягає в тому, що він може бути найбільш захоплюючим, оскільки використовує весь екран.

Facebook рекомендує з самого початку створювати відео з урахуванням мобільних пристроїв, якщо ви використовуєте його для націлювання на користувачів мобільних пристроїв.

Vertical video

Рекомендації щодо співвідношення сторін у Facebook та Instagram

  • Для публікацій Facebook та Instagram: використовуйте співвідношення сторін 4:5 або 1:1.
  • Для сторіз Facebook та Instagram: знімайте повноекранне відео у форматі 9:16 або 4:5.
  • Для формату відеокаруселі: використовуйте співвідношення сторін 1:1 для всіх відео в каруселі.
  • Повну таблицю вимог до відео для сімейства програм Facebook можна знайти тут.

2. Зацікавте глядача

Перші кілька секунд мають значення. Якщо ви відразу не залучите користувачів у соціальних мережах, вони, швидше за все, підуть далі — тому розміщуйте свої найцікавіші та провокаційні візуальні ефекти. Використовуйте GIF-файли, цікаві стоп-кадри або циклічну анімацію тощо, щоб затримати глядачів, а потім доповніть відео знімками чогось, що відповідає кольоровій гамі, тону чи загальній тематиці вашого бренду.

3. Додайте дрібні деталі

Не можна заперечувати, наскільки привабливим може бути відеомаркетинг. Є деякі невеликі функції та фінальні штрихи, які ви можете зробити з вертикальним відео, щоб отримати максимальну віддачу від ваших зусиль:

  • Використовуйте опитування або наклейку із запитаннями в Instagram Stories, щоб зацікавити свою аудиторію.
  • Додайте заклики до дій у відео.
  • Додайте субтитри. На YouTube ви можете ввімкнути вміст, перекладений спільнотою, якщо ваша аудиторія має глобальний характер.

4. Підключайтеся в режимі реального часу за допомогою прямої трансляції

Пряма трансляція — ще один популярний новий напрямок відеомаркетингу, який може виявитися дуже ефективним, особливо в епоху соціального дистанціювання, коли багато подій переносяться на віртуальні платформи.

Окрім можливості швидкого створення вертикального відео-контенту, у прямому ефірі є багато переваг:

  • Шанс безпосередньо спілкуватися зі своєю аудиторією
  • Створення автентичності
  • Можливість продемонструвати себе/ваш бренд
  • Більше "живе" охоплення, ніж у звичайних публікаціях в стрічці новин

5. Розділіть екран

Оскільки вертикальне відео таке високе, ви можете спробувати викоритовувати кілька горизонтальних кліпів. Ці кліпи можуть бути пов’язані за змістом і зовнішнім виглядом. Розділений екран дає аудиторії більше інформації та сприяє кращому залученню.

Ось кілька прикладів різних стилів розділеного екрану:


6. Підійдіть до об’єкта зйомки

Однією з найбільших переваг вертикальної зйомки є те, що ви можете наблизитися до об’єкту зйомки. Пам’ятайте, що більшість дій у вашому відео повинна розташовуватись в центрі. Надавши своєму відео певний простір, ви можете переконатися, що, коли ваш основний об’єкт знаходиться попереду й у центрі, ніщо не буде обрізано чи закрито будь-яким вбудованим текстом з інтерфейсу користувача.

7. Уникайте швидкої зміни кадрів і рухів убік

Швидкий рух камери майже завжди небажаний і відволікає людей, які дивляться відео. Звичайна зміна кадрув та обертання на 360 цілком прийнятні та насправді можуть бути дуже важливими для показу сцени, але коли вони стають надто швидкими, камери та навіть наш мозок не можуть встигати за інформацією.

8. Заповніть весь простір

Якщо вам зручніше створювати горизонтальне відео, може бути важко запам’ятати мислити вертикально. Переконайтеся, що ви заповнили весь вертикальний екран. Вам не потрібне відео з великою кількістю простору над головою мовця. Заповнення всього вертикального кадру додає візуального інтересу, роблячи ваше відео більш насиченим.

9. Змінюйте ракурси та типи знімків

Зйомка вертикально не означає, що все потрібно знімати на відстані витягнутої руки та на рівні очей. Зробіть усе можливе, щоб поєднати відстань знімку та ракурси камери, щоб зробити ваші відео цікавішими та створити щось унікальне для вашої цільової аудиторії. Якщо ви знімаєте щось на зразок інтерв’ю або відео у стилі відеоблогів, урізноманітнюйте розмову загальним планом та крупним планом.

10. Використовуйте текст і графіку

Тексти та графічні накладки чудово доповнюють відео. Ви можете використовувати їх в просторі, де немає вашого об’єкта. Те саме стосується будь-якої графіки, емодзі чи наклейок, які ви плануєте використовувати. Збільшуйте їх, обертайте та розташовуйте в рядках, де вони найкраще віглядають в відео.

11. Ставтеся до кожного каналу як до унікального

Кожна відеоплатформа має свій стиль, сегментацію аудиторії та уподобання аудиторії.

Підходьте до кожної платформи як до унікальної з точки зору форматування відео та навіть хештегів, які ви використовуєте для просування вертикальних відео. Якщо бюджет і час дозволяють, замість того, щоб використовувати одну частину вмісту з альтернативними фрагментами, подумайте про зйомку унікального вмісту для кожного з ваших найважливіших соціальних каналів.

YoloLiv Instream

Якщо ви готові поринути у світ вертикального відео, тоді не пропустіть новітнє обладнання для вертикального живого відео, розроблене та створене YoloLiv.

Instream, перша й єдина універсальна студія вертикальної прямої трансляції Multicam, яка призначена для нового покоління творців контенту, впливових осіб, оповідачів і відеооператорів.

Instream містить повний набір функцій для покращення трансляції, як і поточні лінійки YoloBox. Він включає 2 входи HDMI і 1 USB-вхід і підключення Wi-Fi, 4G LTE і Ethernet-підключення. Як і YoloBox, Instream можна легко керувати на сенсорному екрані та інтуїтивно як смартфон. З його компактним розміром, він може легко поміститися в рюкзак. Використовуючи 8-ядерний процесор Qualcomm Snapdragon 845, Instream є навіть більш потужним, ніж поточні лінійки YoloBox. Це також виробляється на LCD сенсорному екрані з яскравістю 600 ніт.


Надзвичайно просунутий, але неймовірно простий

  • Все-в-одному: кодер, комутатор, рекордер, монітор
  • Кілька джерел запису: 2 входи HDMI + 1 вхід USB + карта SD
  • Працює на ОС Android: не потрібен комп’ютер / OBS
  • 3 способи підключення: Wi-Fi, 4G LTE, Ethernet
  • Повне керування сенсорним екраном: керуйте інтуїтивно як смартфон
  • Внутрішня батарея: вистачає на 3+ години
  • Портативність і мобільність: компактний розмір, поміщається в рюкзак
  • Прямий ефір на ходу: мобільна студія в одній коробці, вертикальна трансляція в Instagram та TikTok

Заключні думки

Вертикальне відео все ще зростає. Створення вертикальних відео важливе не лише для того, щоб розповісти історію свого бренду та підвищити залученість аудиторії у ваших соціальних каналах, але й це чудовий спосіб підштовхнути себе до творчості.

Вам не потрібне професійне обладнання чи досвід, щоб створювати вертикальні відео, які ефективно будують стосунки з клієнтами в соціальних мережах. Вам навіть не потрібен великий бюджет, щоб почати — лише розуміння найкращих практик і готовність тестувати ідеї та реагувати на відгуки аудиторії.

На деяких платформах все ще є місце для горизонтального відео, найочевиднішим прикладом якого є YouTube. Але якщо у вас є час або бюджет лише на одне відео, переконайтеся, що воно вертикальне. Тож вирушайте та починайте творити!

Джерело: YoloLiv Blog

Компанія ТВС СЕРВІС є офіційним представником Yololiv в Україні

Наверх
itfrnldeenukes